yiaboi code




٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶


Jag klarade kemitentan!! :D so happy!  

Vanligtvis tar det 3 veckor innan man får resultatet, men idag är det en vecka sen jag hade den, och uppenbarligen har både Anna, Angela och jag klarat den!! Fy farao vad underbart!! Mitt hjärta pumpade så fort så fort när jag läst resultatmailet. I LOVE YOU CHRISTER! Haha... Åh gudars... Nu ska jag bannemig hem o plugga andra halvan av kursen ikväll, jag ska ge allt inför nästa tenta!

Befinner mig just nu i HBG. Var hos doktorn tidigare idag, sen gick jag på stan en stund. Åker tillbaka till Halmstad ikväll, ska bara tömma kylen här först. Skulle dock inte haft nåt emot att stanna här resten av livet och bara äta och äta ;) Haha nej, det e något jag verkligen inte borde göra. Snarare tvärtom. Nu blir det hårdare tag i det här.

Ikväll är det House!







Kommentarer
Postat av: MOA

awe! söte! grattis :D:D

2009-10-06 @ 18:55:48
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback