bew cord




Igår åkte vi till Båstad över dagen för att hälsa på farmor m.m. Jag var även inom Moa "en sekund" och fick min försenade julklapp! Blev skitglad!!! :D Visar senare ;)

Vi åkte iaf ut till bl.a. Kattvik, "Pussy bay" som Richard Gere fick det översatt till när han badade där. Näck, för att va exakt! Nej, jag var inte där då tyvärr! Man kan inte få allt...

Hursomhelst.. hela Laholmbukten var typ frusen, det var coooolt som fan! Sen var vi i Torekov med =)


 




Danne, farmor o jag! Farmor tvingade på mig en mössa av hundhår, collie för att va exakt.. Ful men varm ;)


 

Torekoooooorv!


Sedan blev det hem till farmor o fika innan det lev tillbaka till HBG. Tivoli med Sofia på kvällen då.. Lika skitkul som vanligt =) WELIKETTT!!




Kommentarer
Postat av: MOA

kallt, man ska inte vistas utomhus på vintern lollo! och absolut inte med en hund som mössa -.-

2010-01-31 @ 14:21:41
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback