chase sitting



God kväll typ! Befinner mig hemma på Andersbergsringen 57 för tillfället! Ska plugga lite ISO 14001 Miljöcertifiering men har jag klarat undvika det i 5 och en halv timme så klarar jag en stund till :)

Förra veckan var jag ledig ons tors.. För en gångs skull ville jag fylla de dagarna med lite happenings istället för att facebooka bort dagarna.. Så jag bokade in Robin på onsdagen :D Emelie, han och jag käkade lunch på Asian Palace, sushi m.m., gott såklart? Sen sprang vi lite i affärer innan vi bestämde oss för att smygsupa lite.. En vända inom systemet och jag skjutsade Robin hem medan vi snackade hårborttagningsmetoder och rakningseksem.

Sen blev det Life of Brian och cider, klänningsprovning för alla herrar som deltog, innan vi hamnade i säng... Med Sanning eller konka, först i sjukt kass direkt form, sedan via apps i Robins Phone-I^^ mycket roligare och barnovänligare!

Snott från Emelies och Robins bloggar

Picture








Hihi fiiiiiiiiint :D









Kommentarer
Postat av: Robin

Ha! Vi var så vackra! Redo för bal! ^^

2010-03-29 @ 21:27:29
URL: http://robinwashere.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback