owl for





Detta inlägget får nog ta o innehålla mer bilder än text känner jag. Har en dugga (läs: typ "prov") på onsdag som jag inte ens börjat plugga på. Samt en saftig redovisning samma dag.

Fredagen var iaf hur som haver skitrolig! Välplanerande som jag är var jag i stan med Anna, Angela o Thomas på dagen, o kom hem kl 18, och 18:15 var det meningen att Moa och Cum skulle komma till mig. Lyckligtvis var de förvånade oj hahaha försenade.. eh, a, så jag hann skrubba bort min feta hårbotten och även rycka några hårstrån under armarna. Sen blev det fetingpizza med resten av sällskapet, d.v.s. SanneSofieEmelie såklart, och även Sannes och Emelies småsystrar. Sedan fortsatte förfesten oppepo hos Sanne o Sofie innan Moa o Cum bussade in till stan och jag, Sanne + lillasyster cyklade. Det blev The Corner tills de stängde kl 3, jävligt kul hade vi! Sedan hemgång som Moa sa, hon, jag o Cum gick hem från stan. Det gick väldigt fort. Tyckte vi iaf när vi väl var framme. Eller?


  

 





Moa o Cum åkte tidigt morgonen efter o halv 2 hämtade Thomas mig o vi körde ner till Väla o sen hem till mitt moderskepp. Käkade mat, spelade Motoracer och såg originalet The Inglorious Bastards från -77.






Igår, söndag var jag hos Anne i typ 2 h o snackade fuckta medan Thomas övningskörde med pappa o Danne o gav dem lite tips. Sedan blev det Båstad och hälsa på T's polare Ande o Henke, sen Halmstad ljuva hem, spika upp tavlor och se på Windtalkers och sova.

Så! Plugga var det.. men först! En sak...



Kommentarer
Postat av: Moa

tack för fredagen love! sketing kul hade jag :) <3

2010-03-03 @ 16:49:49
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback