ace ways



♪ Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor. ♫ Då valkar bara sväller,och celluliter gror. ♪ Generande behåring,lyfts fram i solens ljus. ♫ Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus. ♪ De krav som sommar'n ställer, förstör vår ledighet.♫ Vi sitter där å gnäller, fy fan vad jag e fet. ♫ Fast vem vill motionera ...när man kan... sitta still. ♪ Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till!!


TENTAN DONE! Kändes faktiskt bra. Tror jag klarade den. Ett tag i mitten kunde jag allt o jag bara "å herre, det blir ju VG dethär!" Men sen gick det neråt i slutet.. Men fixade det nog =) Nu är det jättefint väder o folk går i linne men jag tycker det  e skitkallt!! Nu sitter jag inne i en tjock tröja och ska börja ENSAM på en GRUPPuppgift.. Vill bara få det över =)



UNSTOPPABLE! 


Cyklade förresten med Erica o Angela till Skopunkten häromdan.. Sen ner till havet o käkade glass =) mysigt!


 





 




Kommentarer
Postat av: Johanna

Den dära dove bronz är min räddning hahahah <3

2010-05-26 @ 14:30:41
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Moa

pssst, jag saknar min heläg =( längtar till att du ska börja jobba XD

2010-05-27 @ 20:18:41
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback