hollaback girl




Tjenis ja! En uppdatering i veckan är väl mänskligt iaf..

I lördags var det dax för Göteborgsvarvet på 2,1 mil, halvmaraton! Min make skulle springa för första ggn, och jag fick hänga med lillebror (bilden).. Sjukt varm dag, vi vandrade runt o letade glass, gav upp, köpte 7up och solade... Thomas sprang i mål på 2h och 3min o förbättrade sig alltså från startnummer 65124 till 14252! Rätt bra dåva!







Så nu ska jag springa nästa år, och fler med mig =) Längtar redan, men kommer krävas en hel del träning. Lika bra att börja :) Fler som e sugna så för fan, bara säg till så kutar vi :D








Söndagen pluggade jag och sedan åkte vi till lillebror i Simlångsdalen eftersom föräldrarna är på semester och han var ensam. Grillade karré och det blev så jävla gott.. Sen lullade vi till av rödvinet och försökte spela True or False vilket gick åt skogen.... Haha!  












Sen var det dax att rulla hem på MCn igen. Lätt MC-korttagning för mig om 1,5 år! Billigt och bra blir det ! Så jääävla härligt =)





Nu är det tentatime för mig imorrn! Miljökemihelvetesjävlaskitet snart avklarat. Sen är det bara att fixa uppgift 5 i ISO 14 001 också. Then done and holiday <3 !! Det härliga är, att hur åt helvete tentan än går imorgon.. Så har jag änddå sommarlov på fredag ;) GÖTT!!




OCH! Det är Slappemåndagpremiär den 31 på Madison!!! Vilka vill med? PROMOE KOMMER, SVENNEBANAN NÅGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!?? WOOHOOOOOOO






Pardeeey?


Kommentarer
Postat av: Moa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG SKAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MEEEEEEEEEEEEED OCCCCCCCCCCCCCCH DDDDDDDDDDEEEEEEET ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRRRR ALLLLLLLLLLLLLLLLLLL INNNNNNNNNNNNNN SOMMMMMMMMMMMM GÄLLLLLLLLLLLLLLER!

2010-05-25 @ 23:23:31
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: CumCum

VI SKA RÖJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:D:D:D:D:D:D:D:D:D LOLLO ÄR DU TAGGAD?????????????????????:D

2010-05-26 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback