running virago



Hej!

Råkade hamna här idag med.. Låt det inte bli nån vana bara! Nejnej..

Klart man vaknar typ 7:15 när man är ledig.. Jävla skit! Jag tänkte -åh, sova ensam, då vaknar jag typ 11. Nej! 7:15. Pillade på mobilen till 8:30, steg upp, tryckte i mig ett torrt bröd, på med underställströja o sprang femman igen. Gick bättre än igår i alla fall... och jävla länsstyrelsen Halland svarar ju inte!!! Fuck it. Sökt jobb som inspektör för enskilda avlopp nu idag iaf. Båstad! :D Sen ska jag söka sommarjobb.. på Joy.. Haha!! Jaja får kassavana och lediga söndagar, yeih! Kan väl inte va så svårt att stå å le åt massa tantooor. Kanske rentav få en ny kompis.


Nu e det snart dax för färgningen.. wiiiiie!! Fast jag tvekade igår men det var bara för att håret var snyggt o luktade så jävla gott efter frissbesöket. Nu e det fult igen :D men snart fint igen! Tvättar, dax för frukost snart med kanske, sen plugga, sen packa å åka mot Gbg vid 15:00 där jag ska plocka mannen. Danielen skulle inte med så det får bli Roxette som gör mig sällskap.



...OCH pappa har ju köpt mc. Yamaha Virago. Sjukt mycket snyggare än jag väntat mig... Bra pappsen!!



 





Haj haj!




Kommentarer
Postat av: sawaa dee ka!

Miss u long time, long long time.. glad att hora om framtida skansen planer! Nar tar du studenten sa att vi kan traffas helag? Jag kommer hem typ 11e maj! puss pa nosen!

2011-04-30 @ 05:03:20
Postat av: sawaa dee ka!

Miss u long time, long long time.. glad att hora om framtida skansen planer! Nar tar du studenten sa att vi kan traffas helag? Jag kommer hem typ 11e maj! puss pa nosen!

2011-04-30 @ 05:04:15
Postat av: sawaa dee ka!

Miss u long time, long long time.. glad att hora om framtida skansen planer! Nar tar du studenten sa att vi kan traffas helag? Jag kommer hem typ 11e maj! puss pa nosen!

2011-04-30 @ 05:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback