Juletir

Hej!

Oj oj oj man kanske borde stänga ner bloggen.. Men det e ju kul å ha?! Alla gamla inlägg..

Jaja jaha vad ska jag säga, vad ska jag berätta... Jag jobbar på, fick förlängt först 6 mån som hastigast under ett samtal men sen på mötet igår så hette det "minst" 4 månader.. Jaja man får va nöjd herregud. Men den dagen jag får fast jobb.. Ojojoj då börjar jag buda på lägenheter! Vi håller ögonen öppna hela tiden. Typ 1-1 200 000 kr ligger de flesta på som vi kollat.. Lär ju bli topplån i vilket fall men med svärmor på nordea kan man väl få bra låneräntor iaf.. 3 rum ska det va med, jag vill kunna erbjuda sängplats till kompisar m.m.. Kanske en 1.20 säng så får man plats med TVÅ små kompisar?! :D Jo men we keep on searching!

Snart juuuuuuuuuuul! Sen vår! Snart sommar alltså! Om två veckor börjar det ljusna igen.. Vet inte om jag älskar eller blir rädd för att tiden går så fort. Nyss var det måndag. Imorrn är det fredag? Igen? För hoppas det saktar ner  till sommarn så man hinner njuta lite.. Lite semester där mitt i juli hade varit fint. Har ju jobbat alla tennisveckor o helger m.m. flera somrar nu.. Lite tradigt ju! Kan ju söka jobb i Båstad med kom jag på! Har jag redan gjort några ggr men inför sommarn är det ju inte en dum idé nu när man har lite erfarenhet och så.

Imorgon, 2 dec, fyller mamma år (mamsiga mamsen som Thomas kallar sin).. och vi ska till Helsingborg på lördag för att tura o äta lite gott! Julfest med jobbet på måndag. En måndag, va faan... och på Wild West av alla ställen. Men man äter ju tydligen inte julmat på julfester längre? Till viss del kan jag förstå för med så många julfester som vissa måste genomgå hinner man ju tröttná innan julafton..  Åh jag längtar till vårt julbord hemma iaf :) ska fira i Ramlösa på julafton, förra året var vi i Mölnlycke hos thomas släkt. Lite roligt för där e ju småbarn o så som uppskattar julklappar lite mer än vi gamla.. Men ska va skönt o va hemma med mormor o farmor i gänget!


Nu blir det soffan en stund. Klockan ringer 6:20 varje dag så brukar försöka sova eller iaf ligga till 22.. Ju tidigare man är på jobbet ju tidigare får man ju gå hem ;) men tacka vetja flextid!!







Behind the scenes in Dubai




Badpojkarna..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback