To di souuth

Hej hopen!

Sitter på tåget till håbegeeeeee! Elvira fyller år fast jag åker mest ner för att julmysa lite. Sosso Elvis jag o kanske Lilli. Isa skulle på julfest. Varit en rätt kul dag på jobbet idag, märks direkt att det e fredag ;) folk som aldrig skämtar annars kan man plötsligt inte sluta skratta åt.. Vi hade julbuffé på lunchen med o jag bjöd in Thomas med.. Sjukt god mat men jag hade krängt en macka innan för att det kändes som om min mage skulle börja kurra.. O finns det nåt värre på ett möte! Nix. Har iaf köpte med mig en flaska rööööviiiin, vi är ju vänner igen, den röe å ja. Imorrn är det födelsedagsfest hoa grannen, behöver inte ens ha skor :) å vilka skor jag ska ha e det enda jag vet :P sjukt iaf, kom på värsta bra idén å köpa till Erika då, tror inte hon läser här ändå men jag ville ge make up store-lektion för 450 kr för då får man lektion på 30 min o sen plocka saker för de 450 kr med.. Förra festen hon var på med mig kom hon nämligen fram o hade testat med ganska mycket ögonskugga o frågade mig om det såg ok ut eftersom hon aldrig testat det innan.. Men det var faktiskt jättefint! Skickade iaf ett sms till de andra i dubaigänget att jag har bra idé om present till Erika om de inte redan köpt.. Medan jag skriver sms så får jag ett sms.. Öppnar: "Hej, vi tänkte köpa sminkkort på make up store till Erika, vill ni va med på det?" å jag bara NÄ SLUTA! Nu kommer de ju aldrig tro på mig när jag säger att jag var inne på exakt samma.. Men det gjorde de faktiskt o nu har vi köpte det :D

Så här går det om man har brått att fixa håret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback