323 inlägg




Jajemen! 323 inlägg har jag tydligen postat på denna blogg. Vissa oviktigare än andra...

Åh det e så mycket lättare att beskriva med bilder men det e ju så att det tar typ en minut att ladda upp en bild på den här datorn.. Men snart ska dom dra in fiber här! Då jävlar blir det snabba surf! Jaja idag e det dåligt väder vilket e BRA för vi måste nu alla lugna solbrännan lite efter de här dagarna?! Jag tänkte gå in till stan o köpa studentpresent till min Kajsakusin som tar studenten på fredag i HBG. Och vi ska dit! Och jag ska dricka! Längesen man var onykter nu, minns knappt hur det känns :(

Först o främst! Förra helgen var det examen för min del, eller vad man ska säga.. 5 min tog det. Sen skulle jag ut på kvällen men min tradiga klass ville bara till Kåren vilket aldrig varit min grej! Men så uppenbarade sig Sanne o Sofie för mig och det visade sig att de med nöd o näppe överlevt gårdagen med utgång o när de ändå var igång så... Sagt o gjort! Förfest på Andersberg o dansa röven på Mårtensson! Lovely!!!!! :-* tack för den kvällen! (Ska skicka bilderna till er snart!)






Veckan som följde satt jag o gjorde klart mitt o Josefines sista arbete i skolan, sen var det dax för långledigt :) drog till hbg på tisdagen, lagade mat med lilli, elvira o sosso, solade, var hos doktorn m.m.. Onsdag kväll kom thomas ner o på torsdagen blev det heldag på Väla + IKEA. Thompis stod för pengaspenderandet. Det mesta i alla fall! Jag köpte en sjukt fin vit kavaj :D Ska ha på Kajsas student ihop me mina mockashorts för 49:- på Gina ^^






Sedan blev det Båstad ett par dagar. Helt galet varmt o gött det varit, badat både i 15,5 grader o i 17,5 grader.. Blev även motorcykeltur till Mölle på lördagen med Thomas o Calle.. 3 sporthojar, 20+ mil.. Onda kroppar... 



 


Calles svarta, "min" (Läs: Thomas) hoj i mitten som jag körde, o den gröna är Martins men som Thomas lånade och körde.


Underbara dagar har det varit! Nu blir det en slapp vecka för mig med undantag för studenten på fredag. Ska bli riktigt skoj. Sen har jag sagt att jag kan börja jobba nästa vecka men lär inte bli mer än helgerna i juni. Sen juli då jävlar jobbar vi 6 dagar i veckan 9 timmar om dan. Ska bli kul!










Hejdå!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback