kajak å smultron



Haj på jer!!

Fjällar på mina axlar ser jag nu!! Fii fan, undrar om de gjorde det redan innan jag åkte hemifrån till Willys eller om de började göra det som straff för att jag körde över HELDRAGEN LINJE med bilen?! :/

asså rondellen var cp, jag skulle rakt fram men i min fil kunde man visst bara köra åt höger så jag kollade snabbt över vänsteraxeln o svängde över linjen, annars hade jag fått köra typ flera km till nästa avfart.. Så jävla paranoid jag blev efter det! En skåpbil som var i rondellen vid "olyckan" förföljde mig skitlänge o blinkade med helljuset!! Trodde det var civilpolis men jag låtsades som om jag inte såg att den blinkade, gasade lite extra o kom tillslut ifrån den. Tyckte ALLA kollade argt på mig på Skopunkten, var där i en minut sen gick jag :( God give me serenity

Annars? Börjar jobba på onsdag! Kom hem från Båstad idag, badade faktiskt 2 ggr i havet innan idag, riktigt gött så länge men rörde på sig o simmade, trots att tempen bara visade 17,3 grader...


 


Igår var det p-fest med jobbet, strålande sol så det var kul! Var olika stationer på dagen, uppdelade i 10 lag, var över 100 pers sammanlagt så det var roligt! Vi cyklade en mountainbikebana, jag paddlade kajak med VD:ns fru o vi var faktiskt jävligt duktiga! Cider, öl... Mat på LOFT (Pepes) sen på kvällen men jag åt nog för mycket så fick springa på toa resten av kvällen.. inte så kul.. Moa skulle jobba idag så vi gick hem vid 12-tiden.


 



I fredags stack thomas å jag ner till helsingborg för min kusin Kajsa tog studenten! Riktigt roligt var det :)



 


 My two and only cousins! Kajsa bajsa o Lisa fisa




Får avsluta med världens vackraste bild på mig.





För övrigt smakar jag Caribean Marabou med kokos o banansmak just nu o den e faktiskt sketgod!






Skål!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback