lap pics



Fick några bilder från Henkes flickvän som var med och förevigade mitt o Henkes första GBG-varv!


Uthämtning av stjärtbevis, tror jag det står!




Uppvärmning bland 59 000 andra.. Och då hade de först startande redan kommit i mål. 60 min 50 sek. Craaazy!



Mot starten




Afgang startgrupp 13!





Och några bilder från resultatsidan!  (http://results.goteborgsvarvet.com/resultat/2011/index.php?content=detail&fpid=search&id=9999991540B3150000041981&lang=SE&event=GHLF&ageclass=)




Henke, Thompe o jag - lyckligt ovetande om vad som väntade




Slutspurten in i mål!



Kämpa kämpa... 100 meter kvar!!




Precis kommit över mållinjen. Syre, syre!


Medaljen ska väl hänga runt halsen!? Nöjd ändå, men kunde inte bli klok på att man fick allt UTOM VATTEN i mål? Banan, choklad... TÖRSTIG!!!!!!!!??





En upplevelse i alla fall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback