hej och hoj



Hej galopp!

Usch, det blir mycket häst nu för tiden.. Hela vårt examensarbete handlar ju om mått i häststall så ibland blir man ju lite trött.. Men det är fruktansvärt intressant! Imorgon har vi halvtidsseminarium (halva arbetet ska vara färdigt, redovisning om hur långt man kommit och fånga intresse inför slutseminariet i maj). Josefine o jag e så jävla bra ihop, vi kompletterar varandra totalt! Sjukt nöjd :)






Helgen var bra, jag var ute och körde MC för första gången på lördagen! Galet, mycket svårare än jag tänkt mig. Men så körde vi lite på söndagen också. Det gick tydligen kraftigt mycket bättre, fick t.o.m växla upp till 3:an (bara på parkering ännu dock), men det gick undan ! Sedan åkte vi till Båstad efter det (med bil) för att käka våfflor och grilla för första gången i år. Underbart!

Igår var det skola och sedan satt Josefine och jag hela dagen och höll på med vår powerpoint. Var riktigt nöjda när kl var 18:00! Så cyklade jag hem som en galning, bytte om, och cyklade bort till Halmstad trafikskola för en mc tur för tredje dagen i rad! Bara det att den här gången skjutsade inte Thomas mig till Folkparkens parkering. Nej, han körde upp två MC och bad mig följa honom. Ja, UT i trafik, ut i Halmstads största rondell typ!! Jag höll fan på att tappa hojen vid ett trafikljus, tur jag gjorde det på parkeringen i lördags så jag vet hur man INTE ska göra.. Men det gick bra, vi körde bort till högfartsbanan utanför Sannarp där jag fick köra inbromsningar från 50, 70 och 90! 90 km/h var så jävla fort så jag typ bara skrek! Sjukt kul, och min 90-bromsning blev tydligen så bra att jag hade fått godkänt på en uppkörning :D waaah!

Här är en film från min allra första 90-inbromsning, inte helt optimal men VRRROOOOOMM!!! :D

http://www.youtube.com/watch?v=hpgWEr2DjYw



Hoppas det iaf går bra på min redovisning imorgon.. Thomas kommer väl hem om nån timme, då blir det ut och springa vanliga 5km´-rundan.. Vadfan, jag ska springa 2,1 mil om mindre än 2 månader. HAHAHA.... Ehhh




Puss!






När vi var ute och åt på Fox and the anchor i fredags.
Mittbena va, det har ni aldrig sett mig i! Höhö






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback