lalala LA la!



Hej!!

Rubriken är Salem al Fakir - I'm so happy (Solidan introt) så mysig!


 Just nu!


Nu är jag tillbaka, pånyttfödd, reinkarnation! Hade varit lide tradigt om världen gick under på lördag nu när jag äntligen börjar bli någorlunda fri. Och mjölken lär överleva oss alla för den går inte ut förrän på söndag..

Nåja! Jag är så jävla glad nu!! Har haft Linköpingskursen efter mig, en sammanställning av 4 engelska vetenskapliga artiklar om råttor och stress. SÖÖG!! Nu gjorde jag det kanske inte till 100% totalt perfekt men huvudsaken är att den kom in innan 1 juni och att jag får mina 15 hp.. De går man inte gärna miste om när man spenderat en helg i Linköping m.m för den sakens skull!

Ja, och mer, examensarbetet är inskickat!! 40 sidor, så jävla fint . Bara ett arbete i Miljömedicin (klart till 15 juni :) och opponering på Lisas exarbete kvar, slutseminarier mån-tis = redovisa allas arbete inför företag, lärare, föräldrar.. eehh allt.  Så vi har gjort en powerpoint som e så jävla rolig.. typ ritat en massa barn i paint, med ridhjälm och piska, som kommer att ploppa upp varje gång vi säger "ridskoleverksamhet". Haha ja men har man rykte att kunna underhålla så vill man ju inte besvika ;)



Annars, ja körkortet fixade jag ju galant för, shit, 9 dagar sen! Tror inte jag gjort nåt inlägg sen dess..



Tur man inte ser ut som en straffånge. Och tur att man inte ska ha detta i 10 år. Då e jag fan 33årig mamma! Kommer jag se ut såhär då?? Hehe jaja!! :/

Inte kört nåt sen uppkörningen o det lär dröja också för vi får inte låna körskolans hojar mer eftersom försäkringen bara gäller om man kör lagligt och med läraren bakom o med väst o allt.. Hö, aldrig mer väst!!! :D får provköra pappas snart istället. Var nämligen i Laholm idag och köpte ett ställ!! Begagnat dock, men sen köpte jag även hjälm och handskar (använda typ 2 ggr) i fredags. Och ryggskydd köpte jag också då, på Biltema. Så bara stövlar kvar :D och hoj.




Så såhär ser jag ut i full mundering!  Känns gött, allt sitter perfekt :)





Annars dååå.. Ja, jag ska ju springa göteborgsvarvet på lördag, med thompis.. 2,1 mil. 21 km.. Sprang milen i förrgår o fick ont i fötterna o lite skoskav. Panik! Vågar inte röra mig förrän lördag, då ska jag kuta trots att hälarna blöder! Finns ju plåster i mål. Ska faktiskt bli spännande, räknar inte med nån dundertid utan jag springer på, lyssnar på musik, softar, vinkar, dricker energidrick varannan km o vips är jag i mål. Skönt att kunna lägga även det bakom sig sen, trots att det ska bli kul så har man ju ändå känt pressen o känt sig tvungen att ut o springa när man kommit hem efter en heldag i skolan när man egentligen bara vill begrava sig framför tv:n med en påse chips.. Men snart är jag där :)



Annars 2 eller 3, i helgen var det sommarpremiär på Pepes, gick in för det till 110%, lockade håret 1,5 h medan thomas o familjen hade trevligt o lyssnade på gamla godingar i lusthuset. Jag lyssnade på min egen skit inne :) Vi kom ner till Pepes sen vid 22:30, hängde runt lite, blogg-Kenza var där med sina vänner och jag var helt till mig men visade det inte utåt ;) träffade Denise o såg tusen folk från skansen, trevligt tyckte jag! men sen vid 12 så tyckte thomas det var tråkigt för att HAN inte kände nån, så han ville hem, jag ville inte va kvar själv så jag blev SKITSUR (är det fortfarande när jag tänker på det), här har man lockat håret i 1,5 h o kände sig riktigt snygg o så vill han hem. Duger inte att festa med sin flickvän tydligen. Ååååååååååååhh. Ja, så vi gick hem o sov INTE i samma säng kan jag säga. Mådde ju dock okej dagen efter o efter hand gick aggressionerna över, men det kommer aldrig ske igen att jag går ut bara med honom sådär. Inte efter så mycket tid nerlagt, isåfall stannar jag själv ute när han går hem tidigt som en jävla pensionär. Jaja man kan älska någon fast man inte kan festa ihop utan att vilja döda varann :P fick ju se kenza, dilay, mika, nadja och jason iaf ;)

Torekov på söndagen för avsluta detta inlägg! Regn + sol = sant!
Behövde skriva av mig lite, passar ju sig om nån vill läsa av sig lite och stämma av åå ni vet var ni har mig. På lördag efter 6km: antagligen vid vägkanten. Wave!


 











Taco hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback