A-men

Hopp hopp! Jojo helgen blev just like i wrote.. Å en helg till har vi haft efter det med presentshopping till svärbror å Thomas kompis Lotta som hade fest i lördags kväll. Göm inte sprit på fyllan. Då hittar du inte den (kanske bra)...

Min näst sista jobbedag är på ingång denna veckan för imorrn är jag på utbildning så det räknas inte! Sen blir det mormor i helgen :) söndag-måndag har jag bokat en natt med 3rätters, fri tillgång till Spa å gym, + stor frukostbuffé på BEST WESTERN Arken Hotel & Art Garden Spa.. Vi firar nämligen 2 år som förlovade nästa onsdag, 10 april! Så det blir mysigt.. Mest frukosten <3


Kommentarer
Postat av: Helägs lilla kompis

jag kan kommmmmmmmentera igen wohooooo! kanske bara var utomland som jag inte kunde?? höhöhöhö fin chey i fint hååååår som ajg ska dricka en öl med imorgon <3

2012-04-03 @ 17:07:10
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback