Snart lugnare

Hej alla! God fortsättning!

Livet e fan lugnare när man inte är ledig.. Då tar man inte på sig så mycket saker.. Å behöver inte åka runt till 56 olika släktingar..

Julen var i alla fall bra! Åkte ner till Ramlösa på lillejulafton å firade med familj+ mormor å morbror.spelade spel å bytte klappar.. Sov över där, sen vid 11 begav vi oss tillbaka till Halmstad, å en timme senare blev vi upphämtade av Thomas familj för att åka vidare till Mönlycke i Göteborg för att fira med Thomas moster med familj! Var där för två år sedan också men det var nog trevligare denna gången! Dock infann sig aldrig julekänslan riktigt.. Missade ju Kalle.. Och på julafton åt jag mitt fjärde julbord i december... Såååå... Men fick klappar med, fler av Thomas släkt än min egen.. Haha! Sammanlagt fick jag soda streamer, presentkort på Bokia, ett spel, armband, påslakan, glöggservis.. Jag var nöjd iaf! Så svårt att veta hur mycket jag ska köpa för till vissa, och SÅ pinsamt när man själv köper för 70 kr å får för 300.... Faaan... Å nästa år lär det väl bli tvärtom då..

Juldagen var vi i Båstad som vanligt, men ingen Pepes i år! Gjorde dock inget för vi hade skitkul med julklappsspel, introtävling, god mat å dryck m.m. Hemma i Halmstad redan kl 1, å då kändes det som om jag inte skulle kunna resa mig dagen efter...

Men det kunde jag! Mådde bättre än jag vågat hoppas, kanske för att jag höll mig till Rom å cola.. Satt inne å kollade Sons of Anarchy hela dagen dock, såg nog 10 avsnitt, å hela slutet av säsong 3... NOOOOO... Är helt besatt. Då nu har jag börjat om från säsong 1 :)

Nyårsafton närmar sig och det blir hos oss i år med James Bond-dresscode! Kanske jag redan skrivit men.. Nästa gång jag skriver kommer bilder på min coola outfit ;) mamma håller på å sy in den nu, hoppas det blir som jag tänkt! Handlade mat för 900 spänn igår, å more to come.. Men e man 9 pers så går det åt lite. 4 par och ett 9de hjul ;) haha!

Ikväll ska vi ses å boka lite hotell å inrikesflyg till Thailand :) dock 1,5 månad kvar men ändå ;)

Gott Nytt År vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback