En dag

När jag tar upp mobilen kollar jag detta:

1. Wordfeud
2. Fejjan
3. De bloggar jag alltid har uppe (Kenza, Tyra, Moa och... Anja)
4. Instagram
5. Dayviews
6. Blocket.se
7. Aftonbladet
8. SMHI

Så det är ett helt projekt att gå igenom detta! På jobbet gör jag dock inte det, då smyger jag med det jag e sugen på för stunden.. Men det är bara att se till att avvara trekvart när man kommer hem så man hinner uppdatera sig.

Varit på BodyCombat idag, helt ok kul men kände mig inte så taggad, tyvärr inte igår på stepen heller.. Men nu får det vara färdigtränat för denna veckan, måste spara armarna till helgen! Ska nog inom Apoteket och köpa broddar imorgon.. Skulle va skönt med en liten joggingrunda, det kanske är hur skönt som helst att springa i sånt här väder?
Knopparna i rabatten är iaf kvar, snön har inte tagit kål på dem!! Gött :-]

jahaaaa annars då, nja, House ikväll.. Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback