Hertigen å hertiginnan

Då var vi på plats! Puuuh!! Jobbade till 11 igår, hyrde släp å fyllde å tömde å fyllde å tömde.. Mamma å jag började plocka upp rätt mycket så att det åtminstone går att leva.. Svårt å veta var man ska ha allt bara! Tror vi har mindre plats i köket nu än innan.. Men mer plats i alla andra rum :-)
Sen lagade mamma mat åt oss å vi drack vin å åt chips m.m.. Spelade spel å jag var nog lite full för jag skrattade så jag grät flera ggr.. Härligt dock !

Idag åt vi en stadig frukost innan pappa å Thomas hämtade de sista sakerna på vinden. Sen städade vi alla den gamla lägenheten, tog 4 h för 7 pers å ändå är vi inte riiiktigt klara men det får thompis å jag ta på tisdag kväll så den garanterat är fin på onsdag när den ska tas över.

Bild från vårt nya kök å mamma har precis öppnat boxen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback