Entand

Hej!

Det är galet vad veckan gått.. Idag gick det rätt segt, hade inte mycket att göra.. Så plötsligt ringer en tant å frågar massa o jag skulle återkomma när jag hade svaren o bla bla. Plötsligt var kl halv 5 å jag tänkte gå hem! Härligt! Ligger + 9 h på flexen också efter imorgon. Men som sagt, lättare att göra av med än jobba in.. Men att överdriva med 5 min varje dag lönar sig visst ;)

Ska iväg o spela dubbelbadminton med Thomas, Martin o Anna i Söndrum nu..

Just fan haha jag döör av skratt. Thomas.å jag spelade frågespelet "det borde man ju veta" igår. Jag frågar honom "-Hur många tänder har en vuxen människa?"
Å Thomas bara "ehhh ingen aning.. 25?"

Jag vara tjöööt av skratt! 25!!! HAHAHA då undrar ju jag var den där lilla enkeltanden sitter.. Längst fram eller?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback