Godday!

Ja denna dagen ska man inte klaga på! Gjorde min längsta men också vettigaste inspektionen hittills.. Var ifrån kontoret i 3 h, de skulle precis ringa å höra var jag jag var när jag kom tillbaka.. Så dagen gick fort!
Å på min arbetsplats låg anställningsbevis för ytterligare några månader. Så nu har jag skrivit på att arbeta till årsskiftet 2012-2013 :-) anledningen är då att Gun som jag jobbat med från början, har fått jobb på Länsstyrelsen.. Å hon som är jätteupplärd inom lantbruk nu.. Haha jag kan ju ingenting.. Tur vi ska anställa en ny som bara har lantbruk.

Efter jobbet stack jag hem å bytte om å stack till Sats å sprang 5 km på bandet.. Gick bra faktiskt. Sen mötte jag Sanne som följde med mig hem osså tänkte jag behålla henne men det blev inte så ..

Imorrn är det klänningfredag, jag vet vilken klänning jag ska ha och har massa spännande uppgifter att göra. Å bäst av allt. Jag ska äta frukost på jobbet!!!! Unnar mig det varje fredag men har missat de två senaste veckorna. Det kostar 15 kr å då får man helt nybakta frallor och massvis med pålägg - ost skinka gurka leverpastej paprika salami laxröra marmelad brieost å lite olika saker varje dag.. Det räddar i alla fall hela min fredag =)

Nu har vi firat förlängningen mes rödvin å snart blir det bing.

Gonatts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback