Mökt

..som man hade sagt mörkt på halmstadska. Jag ligger i ett mörkt rum.. Så tröööttttt idag.. Blö!

Söndagen blev som sagt inte mycket gjort, Thomas låg på soffan hela dan, å jag som sovit 3 h natten innan lade mig 20.00 å tog sen sovmorgon å kom till jobbet 8.30.. Skönt att få sova "ut" när man vill! Imorse satte thompis å jag kl på 6.00 för att vi skulle ner å springa lite på banden innan jobbet.. Kl ringde 6 vi snoozade, snoozade och snoozade.. Å gav upp. Blev ingen löp. Kanske imorgon?

Har varit å handlat nu, å köpte en bit fransyska! Dyrt men ändå lite extrapris, ska försöka göra nån god gryta på det, himla bra grej att göra storkok på ju.. Hoppas det blir bra!

Nu har jag tryckt i mig en halv halv Aladdin å en avokado, MEDAN pizzan stod i ugnen.. Sen en halv pizza.. (var så snäll som lämnade halva.. Kärlek på hög nivå ELLER bara praktiskt då det blivit ett jäkla liv om det luktade pizza när den andre kom hem, å någon pizza inte kunde finnas? Så nu har jag mättat mig ytterligare med mackor. Å lite choklad till. Snart House :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback