Tågar

Hej hej, nu sitter jag på tåget norrut igen. Lunchade med Sosson å Lillin på mezo igår, sen en lunchöl sådär lagom vid kl 16.. Sen bestod sossos å min kväll av vin, getostbiffar, redbull vodka, ben&jerrys, snack om barn kärlek och finnar.. Sen drog vi ut till Mogwai, drack cider å satt o snurrade pengar på vårt bord å folk som passerade fick gissa på krona eller klave.. Det fortsatte vi med tills vi inte hade några mynt kvar (de hamnade på golvet å vi orkade inte böja oss)

Sen gick vi faktiskt till Tivoli vid 2! Skitroligt var det! Tills de började spela massa ny modern melodifestivalmusik.. Då kände vi oss gamla, så gamla.. Så traskade hemåt, sen gick jag från stan till Ramlösa.. Genom Gåsebäcks industriområde.. Fan aldrig varit så rädd, kollade bakåt var 3dje sekund.. Men det gick bra å 4.40 fick jag äntligen lägga huvudet på kudden!

Idag mår jag helt hyfsat faktiskt, vi som ska pilla i lägenheten tänkte vi.. Ja nä då ringer Thomas å säger att HAN e bakis för han tog för givet att jag skulle va det å att det därför inte skulle bli nåt gjort ändå.. Hmmm??????

Jaja ny jobbisvecka iaf, mycket å göra men det e bara kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback